علیرضا بیرانوند:

مقابل قطر فوق العاده بودیم

مقابل قطر فوق العاده بودیم

بازی فوتبال: به گزارش بازی فوتبال، دروازه بان تیم ملی ایران اظهار داشت: بازی فوق العاده ای با قطر انجام دادیم اما روی یک غفلت گل خوردیم.



به گزارش بازی فوتبال به نقل از مهر، علیرضا بیرانوند بعد از پیروزی چهار بر یک تیم ملی فوتبال ایران مقابل قطر در گروه A مرحله سوم انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ اظهار داشت: خیلی خوشحالم. به مردم ایران و تمام اشخاصی که در کشور امارات ما را تنها نگذاشتند، تبریک می گویم. یک بازی فوق العاده بود. نیمه اول را هم خوب شروع کردیم اما توپ هایمان گل نرفت و روی یک غفلت گل خوردیم.
دروازه بان تیم ملی ایران اضافه کرد: به مردم، کارشناسان و همه حق می دهم که ما را برای انتقام گرفتن از قطر تحت فشار گذاشتند اما واقعا چنین چیزی در ذهن ما نبود. البته می دانستیم مردم چنین درخواستی دارند اما اگر با این ذهنیت به زمین می رفتیم، شاید ضربه می خوردیم و بازی خودمان را انجام نمی دادیم.
دروازه بان تیم ملی افزود: بچه ها یک بازی خیلی خوب انجام دادند و به همه تبریک می گویم. هم اکنون همه به دیدار نیمه نهایی جام ملت ها بازمی گردیم که چه شد. واقعا آن بازی حیف بود. ای کاش پیش از قطر ژاپن را نمی بردیم. هر تیم دیگری را پیش از آن مسابقه می بردیم می شد تا فینال برویم. در بازی با ژاپن جام ملت ها برای ما به اتمام رسید. بازیکنان واقعا کار بزرگی کردند.


منبع:

1403/07/25
09:23:54
5.0 / 5
35
تگهای خبر: بازی , بازیكن , پیروزی , تیم
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۹ بعلاوه ۱
فیفا و PES

بازی فوتبال
pesfifa.ir - حقوق مادی و معنوی سایت بازی فوتبال محفوظ است

بازی فوتبال

بازیهای کامپیوتری