سرمربی ملوان بندرانزلی:

ملوانی ها مستحق این برد شیرین بودند

ملوانی ها مستحق این برد شیرین بودند

به گزارش بازی فوتبال، انزلی _ سرمربی ملوان بندرانزلی با اشاره به بازی خوب بازیکنان این تیم در مقابل شمس آذر اظهار داشت: ملوانی ها مستحق این برد شیرین بودند و این نتیجه را به مردم خوب گیلان تقدیم می کنم.



به گزارش بازی فوتبال به نقل از مهر، مازیار زارع شامگاه جمعه در جریان نشست خبری بعد از بازی تیم ملوان بندرانزلی با شمس آذر قزوین اطهار کرد: ملوان مزد بازی خوبش را گرفت و این برد شیرین را به هواداران خونگرم گیلانی و تیم محبوب انزلی تبریک می گویم.
سرمربی ملوان بندرانزلی با اشاره به روند رو به رشد بازی های این تیم بیان کرد: ملوان لیگ برتر را خوب آغاز نموده و هر بازی این روند بهبود پیدا می کند.
زارع با اعلان اینکه بازیکنان ملوان به لحاظ فنی خوب ظاهر شدند، اظهار داشت: کیفیت بخشی به بازی ها در دستور کار ملوان است و در بازی های بعد دنبال پوشش نقاط ضعف هستیم.
وی با اشاره به بازی خوب بازیکنان ملوان در مقابل شمس آذر اضافه کرد: ملوانی ها مستحق این برد شیرین بودند و این نتیجه را به مردم خوب گیلان تقدیم می کنم. بازی دو تیم ملوان بندرانزلی و شمس آذر قزوین که در ورزشگاه زنده یاد سیروس قایقران انجام شد با نتیجه ۲ بر صفر به نفع تیم گیلانی به انتها رسید


منبع:

1403/06/30
23:26:56
5.0 / 5
5
تگهای خبر: بازی , بازیكن , تیم , سرمربی
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۵ بعلاوه ۳
دوستان بازی فوتبال
فیفا و PES

بازی فوتبال
pesfifa.ir - حقوق مادی و معنوی سایت بازی فوتبال محفوظ است

بازی فوتبال

بازیهای کامپیوتری