واکنش حسین نژاد به عدم حضور در تمرینات

واکنش حسین نژاد به عدم حضور در تمرینات

به گزارش بازی فوتبال، هافبک جوان تیم فوتبال سپاهان با انتشار پیامی در صفحه مجازی خود نسبت به عدم حضور در تمرینات این تیم واکنش نشان داد.



به گزارش بازی فوتبال به نقل از مهر، محمدجواد حسین نژاد هافبک جوان تیم فوتبال سپاهان یکی از بهترین بازیکنان این تیم در فصل گذشته بود. بعد از پایان فصل، حسین نژاد با پیشنهاداتی از خارج کشور و تیم های داخلی مواجه گردید و تا به امروز پنج شنبه ۴ مرداد با وجود این که ۳ فصل دیگر با سپاهان قرارداد دارد اما حاضر به حضور در تمرینات نشده است.
او در همین خصوص متنی را در فضای مجازی منتشر نمود که به شرح زیر است:
«هواداران عزیز سپاهان امیدوارم که حالتون خوب باشه شما حق دارید که نگران اینده باشگاه باشید ولی این منصفانه نیست بر مبنای خبرهایی که صحت نداره و غیر واقعیه قضاوت کنید. من ۶ ساله که در خدمت باشگاه بزرگ سپاهان هستم و ۳ سال دیگه هم قرار داد دارم هم اکنون که در تمرینات حضور ندارم با رضایت باشگاه بوده و هیچ قصدی از فشار آوردن به باشگاهمو ندارم در فصل گذشته برخی مشکلات برای من و خانوادم به وجود اومده بود که تلاش کردم بدون این که چیزی بگم با باشگاه صحبت کنم ولی برخی از افراد هیچ اعتنایی نکردند. این در صورتی بود که من و خانوادم سختی های زیادی و در اون تایم تحمل کردیم ومن همانطور که گفتم به خودم اجازه ندادم که این حرفا به بیرون از باشگاه بره و حتی مشکلات دیگه ای که شما هواداران عزیز از آن بی خبرید.
اولین باری که با پیراهن سپاهان در لیگ برتر بازی کردم هیچگاه یادم نمیره که مربیان و هم تیمی های عزیزم چقدر هوامو داشتن و شما هواداران عزیز و دوست داشتنی که با حمایت های بی نظیرتون منو به این جایگاه رسوندید تا به آرزوم برسم. پس این به دور از انسانیته که بخوام حرمت و احترام شما هواداران محترم و عزیز و که این همه از من حمایت کردید رو بشکونم و بخوام کاری کنم که شما رو دلسرد کنم چون با این کارا خودمم که ضربه میخورم. اینارو گفتم که بگم من به باشگاه متعهدم و هر تصمیمی که گرفته میشه از رضایت دو طرفین خواهد بود.»



منبع:

1403/05/05
14:42:12
5.0 / 5
301
تگهای خبر: بازی , بازیكن , باشگاه , تیم
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۲
فیفا و PES

بازی فوتبال
pesfifa.ir - حقوق مادی و معنوی سایت بازی فوتبال محفوظ است

بازی فوتبال

بازیهای کامپیوتری